23 юни 2010

Current followers candy time

Мисля, че най накрая дойде момента да ви покажа малко любов, разбирайте време е за подаръци. :)

I think it is about bloody time I show you some love, which means it's a candy time. :)


Изненадващо, дори и за мен самата последователите на блога ми се увеличават, бавно но сигурно. И понеже го обмислям от доста дълго време, не искам да дойде момент, в който ще съм закъсняла да кажа голямо БЛАГОДАРЯ на всички вас, които ме подкрепяте от самото начало.

My lovely followers keep growing (slow but steady though), so I don't want to wake up tomorrow with 1267 followers (hihi), and never said THANK YOU to those, who have supported me all this time from the beginning.

Така, след две чаши българско (да се отбележи за протокола че пия бг вино) шардоне, реших, че е най-удачно да направя канди, в което сами да изберете наградата която ще получите. Опциите са две:

Right, here is the deal. After not so long thinking over two glasses of bulgarian chardonnay (I love chardonnay in case you come to visit me some day and don't know what to bring me :) I have decided my little candy to be a choice of two options:
  • ваучер за 25 паунда за един от любимите ми онлайн магазини или
  • пакет изненада, където ще има материали по мой избор за приблизително същата сума, на любимите ми марки
  • gift voucher for 25 GBP to my favorite online shop, or
  • mystery pack of my choice, for about the same amount of money, with some of my favorite pick ups
Освен това, ще избера още двама, които ще получат по нещо малко от мен (близалка, дъвка нещо такова ще да е :). Иска ми се да мога да пратя по нещо на всеки, за съжаление не ми е във възможностите.

I would also pick up 2 more from those who entered the candy (all random stuff you know ), to send something small from my heart. I wish i could send something to all of you, but unfortunately - not possible atm. :s)

За да участвате в кандито, имам само няколко изисквания.

1. Трябва да сте последовател към момента (81 за сега). Ако станете последовател, докато кандито е в процес, ще изтегля червърти печелиш из между всички, за малка награда.
2. Оставете коментар в тази публикация (например, но не задължително, какво ви харесва в блога ми, какво не или просто да кажете здравей).
3. Оставете линк към блог/профил, име само дори в мистър Линки в края на тази публикация. По лесно ще ми е, от колкото да броя коментари после като гламава.

So, if you'd like to be in the draw there is only few things i ask you to do.

1. You have to be current follower (81 at this very time). If you become such while the candy is still open, I will make a 4th draw on the day and will include you in.
2. Leave some/any comment (what you like, what you don't like about my blog, my work etc, or just say hello)
3. Link your blog/any online profile, or even just a name to mr. Linky at the end of this post (much easier to me, then counting down comments).

This candy is open worldwide!

Следващата седмица няма да съм си в къщи вероятно до събота, може и повече ( зависи какво ще предложи почивката (мухаха), и няма да имам възможност да си проверявам блога постоянно, но кандито ще бъде за две седмици т.е. до 25.юни. Така че, имате достатъчно време (поне по моите представи), ако следите редовно блога ми да се включите.

So, I'll be away all next week and perhaps not able to check out my blog on regular basic, but the candy will be open for two weeks (oh, gosh if i had 3 glasses of wine everything in this post would've be 3 :), which means until 25.june.

Понеже знам със сигурност, че имам последователи, които нямат нищо общо с хартиените майстории, но пък често се отбиват, моля не се чувствайте не на място и участвайте! Ще подготвя награда, която да бъде подходяща за интересите ви в случай, че спечелите или поне си мисля, че мога да го направя. :) Също така знам (пак със сигурност), че има хора, които често проверяват блога ми, но не са последователи и не оставят коментари, но това не означава, че не плучавам подкрепата им по друг начин - моля участвайте също, но напишете в коментара кой сте, за да не стават грешки! :)

I know for sure I have followers, that don't do any paper craft, but like my work and often check out my blog - feel free to enter the candy (I'll work out a special prize for you if you win). Also (again for sure) I have people, who don't follow me, don't even leave me comments on the posts, but they do come regularly, and show me they're support other ways - feel free to enter too, just let me know with a comment at least on this one. :)

След всичко това, искам за кой ли път да ви благодаря за всичката подкрепа през цялото това време от както се занимавам с хартишки, за всички хубави за ухото и самолюбието ми, коментари, които оставяте (оценявам ги наистина много, дори и не всеки път да си личи или да не намирам време да отговоря обратно). Пожелавам ви успех с тегленето и всичко по-по-най!

With that been said, thank you for all your support, all your nice comments (I really do appreciate them), and good luck with the draw!

И само последно искам да кажа, моля не споменавайте в блоговете си за това канди. Искам да имам последователи, които харесват работата ми, а не просто се надяват на шанс да спечелят нещо. Благодаря ви!

Now, that is long enough, but just last thing I want to say. Please do not post about this candy on your blogs. I wish to have followers just because they like my work, not because for some chance to win a bag of goodies. Thank you!

hugs Nana


38 коментара:

  1. Пу, първа....! Нана страхотна си, страхотно канди и всичко, което правиш е страхотно.......! Желая ти от сърце всичко най-най-най ......и за напред в личиия живот и тук! хубав и усмихнат ден! Възхищения и целувки: Дани!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесват нещата ти , а защо не съм ти последовател - питай ме !
    Ако продължиш с обясненията за картичките , мисля че ще е идеално !!
    Успех на блога ти и още много последователи ти пожелавам !

    ОтговорИзтриване
  3. Изкючително много ми харесват нещата ти. Много са ми близки като стил. И на мен не ми допада идеята за непрекъснатата надпревара за награди. По принцип участвам тогава когато ми хареса предизвикателството и когато ми се е получило добре. Смятам скоро да направч несто и за твоя блог и ще го публикувам.... ако се получи добре.

    А на теб приятна почивка:-)

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей,Нана!
    Отново публикация,поднесена в заразно свежия,забавен и лудешки твой си стил:)
    Всъщност,освен заради красивите ти картикчи,обичам да надничам тук,точно заради фриволния и артистично-позитивен начин на поднасяне на публикации.
    А и като видя тези черешки и няма как да не се усмихна:)

    ОтговорИзтриване
  5. Привет Нана, много ми се иска да ти кажа "Наздраве" с Бг шардоне, но е неприлично рано в този час и затова ще се огранича единствено с адмирациите си към твоята работа и да изкажа удоволствието, с което следя блога ти!

    ОтговорИзтриване
  6. ох незнам от къде да започна..
    Искам да ти пожелая незабравима и вълнуваща почивка,и когато се завърнеш да си заредена с много творчески интосиазъм(не че ти липсва)
    а за блога ти какво да кажа ..ти знаеш как се възхищавам на твоите картички и най вече на това че са изпипани до най-малката подробност..с нетърпение чакам всяка твоя нова картичка..
    сега ще чакам подробности за почивката и за края на бонбоните:)

    ОтговорИзтриване
  7. Нана,моля те да ме извиниш,че съм се поместила два пъти.Не е нарочно;)стана малка грешка.Съжалявам и те моля,отстрани ми единия линк.Благодаря :-)

    ОтговорИзтриване
  8. Нана, малко ти завиждам за почивката... Искам и аз...
    Харесвам нещата, които твориш. Имаш си изграден стил! Много харесвам шеговитите ти публикации!
    Приятна почивка и те очаквам заредена с енергия!

    ОтговорИзтриване
  9. Привет и от мен:)))
    Хареса ми това(муахаха)и честно казано ти завиждам лекичко за почивката,ако знаеш само как и аз имам нужда,но всичко с времето си:))))
    Та да си дойдем на думата.Много харесвам твоите творения и не пропускам да преглеждам всеки ден какво ново има :)))Имам си даже любима картичка и това е онази с големият печат - саксийката и буболечките:))))Продължавай в същият дух и още много ама много по толкова последователи,които наистина отценяват и се радват на творенията ти:)))Желая ти приятна почивка:)))

    ОтговорИзтриване
  10. Нана,
    прекрасна идея имаш за кандито, ще уважа желанието ти да не споменавам в блога си за него и смятам, че това е правилният начин. Възхитена съм от творбите ти, както казва unicorn спечели ме с картичката със саксийката и малките сладки буболечета. Имаш страхотен стил, винаги съм харесвала картички, които са шити по краищата, и не само, подбираш внимателно цветовете и картичките ти са истински и живи. Смятам, че при толкова красоти, които правиш няма начин да не спечелиш още много последователи, просто нещата стават постепенно :)))

    С уважение:
    Ралица Цолова

    ОтговорИзтриване
  11. И аз тук! Ама по-скоро да ти кажа "Здрасти" и да те уведомя, че онзи ден ядох диня, както обещах и да ти пожелая приятна почивка...

    ОтговорИзтриване
  12. Здравей :) !
    Твоя блог беше един от първите , които разгледах,когато започнах да се интересувам от картички и страшно много ми хареса !
    Най ми харесват цветовите комбинации и това,че картичките са весели , все те карат да се усмихнеш :) .
    Лек ден и приятна почивка !

    ОтговорИзтриване
  13. Здравей, Нана! Винаги с интерес разглеждам блога ти.Всичките ти неща са прекрасни, но най ми харесва, че споделяш с нас тънкостите при изработване на картичките. Приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  14. Нана, ти си страхотна. Винаги ме караш да се усмихвам когато чета публикациите ти :)
    Картичките ти винаги са направени с много талант и вкус. Харесвам ги защото са по различни и много хубави.
    Благодаря ти за красотите които ни показваш. Пожелавам ти още много творения с които да ни радваш!
    Желая ти приятна почивка и всичко най-добро!

    ОтговорИзтриване
  15. Натче, възхищавам ти се както на креативността с която създаваш такива красиви неща, така и на неотслабващия ентусиазъм. Както и съм сигурна че си източник на вдъхновение за много посетители на блога ти (аз измежду тях оф корс).
    Успех нататък и мерси за кандито :)
    Гушки
    Кари

    ОтговорИзтриване
  16. Здравей Нана,
    следя с интерес блога ти, възхищавам се на творенията ти и с нетърпение очаквам всяка твоя нова публикация.
    Страхотна си, кандито също, продължавай все така!
    Желая ти слънчев и усмихнат ден, приятна почивка!
    Поздрави: Мими

    ОтговорИзтриване
  17. Oh Nana, I love the way you think. I only want followers who really come to check out my work because they like it, not for a prize.

    I found your blog after a super sweet comment you left on mine and was blown away by your work and talent. And I've been coming back ever since. I don't always have the time to leave a comment, but I do try.

    Love your work!!

    ОтговорИзтриване
  18. Благодаря ви за коментарите, момичета! Вземам си бележки и забележки. :)

    Ваня, спрях с обясненията за картичките по чисто лични причини, които нямат нищо общо с блогърстването. Не знам дали съм споменавала, но на базара който ходех да продавам, след първият път, другата жена беше ме изкопирала супер грозно. И понеже имах глупоста да бъда любезна с нея и търпеливо обяснявах, кое, как на коя марка, на следващият базар масата й беше затрупана с картички от типа който правя аз, на двойно по-ниска цена. Знаех, че ми следи и блога и така. Сега си имам по-сигурен пазар за нещата и не ходя повече на базара така или иначе, та ще започно отново да описвам подробно. :)

    Мими, моля те включи си името и блога в мр Линки, ако ли не аз ще го направя. :)

    Wendy, thank you very much for all your kind words! I really like your work (don't ask me why i'm not following you yet) and I still plan to buy this punch. Hihi. Anyways, please add your name to mr. Linky, or I'll do it for you! :)

    ОтговорИзтриване
  19. Здравей, Нана!
    Започнах да следя блога ти през... май беше март тази година и от тогава не спирам да се радвам на чудесните ти идеи :).
    Внимателно изчетох онази много полезна публикация за начинаещите, но... бях малко позакъсняла :). Не, че това ме е спряло да купувам импулсивно неща, които първоначално нямам идея къде ще използвам, но някой ден всички ще си намерят картичката.
    Поздрави!
    Гани

    ОтговорИзтриване
  20. Здравей скъпа Нана,
    знаех си ,че един ден ще направиш това канди, защото ти си много последователна и амбициозна.Всичко до коете се докоснеш го правиш много красиво.Благодаря,че си оставяла коментар в моя блог, подкрепяш и не забравяш да оставиш коментар в блоговете на всички български момичета.

    ОтговорИзтриване
  21. Още от мига, в който започнах да чета темата в бг-мама, ти Нана се превърна в моето картичко-гуру и до ден днешен не си ме разочаровала, а напротив - гледам те с интерес как задобряваш и се променяш! Истинско уводолствие!:) Гуш!

    ОтговорИзтриване
  22. Аз искам само да кажа здравей.
    А иначе ще се повторя, че съм голям фен на нещата, които правиш. Радвам се на устремеността, с която се разви и израстна за краткото време откакто започна да пишеш в темата и да показваш нещата си. Пожелавам ти музата да не те напуска никога и да ти остава време да правиш красивите си картички, с които правиш денят ни по цветен и весел.

    ОтговорИзтриване
  23. Днес е неделя и отворих пак да разгледам блога ти Нана и ще оставя още един коментар от мен. Виждам как нашите момичета са те поздравили и всички те подкрепят в това, което правиш.

    ОтговорИзтриване
  24. Привет и от мен :). Нана, супер съм впечатлена винаги от творбите ти, знаеш :). Обожавам и сладкия ти хумористичен стил, с който обличаш в думи картичките- невероятно удоволствие ми доставят заедно :D. Така че продължавам да си ги представям все в този вид :).
    Поздрави и хубава почивка!

    ОтговорИзтриване
  25. Здаравей, Нана!
    Аз рядко пиша коментари, просто защото не ми остава време. Но с кеф гледам всичко, което показваш. :) Имаш страхотен стил. Продътлжавай все така да твориш. :)

    ОтговорИзтриване
  26. Благодаря ти за възможността, която даваш :-)Това е идеално за хора като мен, които все още не са се снабдили с всичко необходимо за правенето на картички, поради липса на голямо разнообразие в Слънчоглед и невъзможността да правя поръчки. Още едно голямо благодаря :-) приятна почивка

    ОтговорИзтриване
  27. Wow Nana,

    You are so sweet! I love the fact that you want to give candy to your followers in that way, there is so many bloggers that do it just to get their numbers or followers up, but this is true followers candy :O)
    I just love the cards you make, as i say on so many of my comments; your work is so clean! Love the lines and colours and papers and layouts, now I sound like a real suck but this is all true :O)

    Thank you for all the lovley comments you have left me in the past, and I hope you are enjoying your holiday :O)

    I'm keeping my fingers crossed that i'm lucky!

    Have fun,
    Hugs Nina x

    ОтговорИзтриване
  28. Ей, Нана, вече знам какво ще ти пратя от БГ при първа възможност - българско вино :) много добре ти дейстава ;) Толкова добре измислено, а самия пост го прочетох няколко пъти, не защото не го разбрах, а защото е зареден с особенно настроение - има от всичко по много!!! За творбите ти, ти си знаеш, аз имам афинитет към теб {}
    Браво и все така!!!

    ОтговорИзтриване
  29. Нани, първо и аз искам да кажа, колко приятен беше този пост! Впрочем, както винаги, и това е една от причините да следя публикациите ти. Не на последно място, разбира се, ме пленяваш с таланта и идеите си. Хм, незнам кой на кого трябва да благодари...Вероятно, ние на теб, че те има и споделяш света си с нас :).
    И последно, от край време се каня да ти кажа, колко ме кефят допълнителните странички, които си прибави. Може би понеже и аз искам да си сложа, но аз още не съм решила какво точно да пише на тях :D.
    П.П. Желая ти много успехи и в картичкоправенето и блогирането! Наздраве ;)!

    ОтговорИзтриване
  30. И аз ще участвам в твоето канди нана, правиш великолепни, прекрасни, красиви картички, Продължавай в същия дух и ни радвай с твоите красоти ....

    ОтговорИзтриване
  31. Не случайно съм сложила линк на твоите неща в моя блог.Да си призная и аз искам да получа нещичко направено от теб.

    ОтговорИзтриване
  32. аз може да не съм регистриран последовател,
    но следя редовно публикациите ти.
    Така, че здравей и от мен и желая успех и много последователи, но в истинския смисъл на думата.

    Харесвам забавния начин и поднасяне на публикациите, харесвам следването на най-новите тенденции, харесвам профи качеството, самочувствието и качеството на творбите ти...

    Благодаря за присъствоето ти във виртуалното...!
    Поздрави
    Лени

    ОтговорИзтриване
  33. Здрасти :) Незнам защо не съм натиснала бутончето 'follow' и до момента не съм твой последовател, но за сметка на това редовно посещавам блога ти.. и всеки път с още по-голям интрес. Харесва ми стилът ти, харесва ми изобретателността ти и начина, по който поднасяш всичките си творения. Когато разбрах, че всъщност cardmaking-a не е непопулярно изкуство, и има блогове, в които се побликуват самите картички, то твоят блог беше първият който видях, и до момента (вече 6 месеца) продължавам да чакам с нетърпение новата ти публикация.
    Радвам се, че направи това блог канди не заради самата награда, а заради това, че в момента ти пиша този коментар. Защото попринцип не пиша много коментари(и аз нз защо точно), но в момента ме накара да се замисля и се радвам, че изказвам възхищението си пред теб и творчеството ти.. Сега май трябва да спра да пиша, че ще стане много дълъг коментар :)) дано не се отегчиш, докато го четеш :)) така че - спирам :)

    ОтговорИзтриване
  34. Нана, отбих се само да ти кажа, че ужасно, ужасно, ужасно много харесвам нещата,които правиш! Понеже съм те сложила в blogroll си умирам от кеф, като видя че се е появила картинка с нова публикация от теб! Не отчитай този коментар като участие в candy-то. Със сигурност много бих се зарадвала да получа нещо от тези прекрасни неща, но подозирам, че поради липса на време ще си остана само с радостта:) Така че от мен виртуални прегръдки, целувки и разбира се огромен кеф за душата ми от всичките прекрасни неща, които правиш!

    ОтговорИзтриване
  35. Хей Нана, здрвей! От както ме "принудиха" да стана блогърка следя доста блогове, но твоят ми е един от любимите! Правиш страхотни неща, а за нас начинаещите е добре да има един такъв английско-български блог. Така де...инглиш, инглиш, ама повечето от материалите са от там хихихи...

    ОтговорИзтриване
  36. [url=http://www.pi7.ru/foto/1490-galereya-smeshnyh-kartinok-17-foto.html ]Почему нельзя жить и работать в родной стране без регистрации? [/url]
    Купания также будут, а вечером уже фуршет. Значит тащить с собой тапочки, халатик, фен? Несколько раз переодевать вечернее платье? Как быть с прической? У кого был такой корпоратив, подскажите!

    ОтговорИзтриване
  37. [b]Привет Всем! [/b]
    Я Екатерина Игнатюк... и это моя первая для начало запись в этом блоге.
    Исходя из теории разумного эгоизма и как настоящая "эгоистка" расскажу немножко о себе любимой.
    Я молода, здорова, небогата но стремлюсь, амбициозна, полна сил и энергии.
    Живу счастливо, чего и Вам всем желаю.
    У меня есть Интернет Клуб http://www.2nt.ru/users/katya (Куда теперь ехать отдыхать? ) благодаря которому я наменрена помогать сохранять и улучшать здоровье людям.
    Буду рада вас видеть у себя в клубе.

    Предлагаю Вам [b][url=http://2nt.ru]секс знакомства на одноклассниках ру [/url][/b] и др, с огромным количеством информации по интересующей Вас теме. Для себя я обнаружила много интересного.

    ОтговорИзтриване
  38. помогите, что мне делать...пождалуйста.|Девочки, расскажите, кто чем мазался для восразвития волос? Я имею ввиду не традиционные масла и маски, а что-то необычное, необычно, к примеру то, что вы сами выдумали. И какой был эффект?|Доброго всем времени суток. У меня такая ситуация. Встречаюсь с мужчиной 5 лет. Ему 40, мне 30. У него был брак, развелись по её инициативе в последствии 7 лет совместной жизни. Через 2 года мы начали встречаться. Он живёт с родителями, бываю у него дома. Хочу давно семью и детей. Он диалогы на эту тему пресекает, говорит, что не любит выяснять отношения. Уходила от него некоторое количество раз, потом не выдерживала и сама возвращалась. Сейчас решила уйти бесповоротно. Но ужасно тяжело, т.к. он мой первый мужчина и всё-таки 5 лет сообща. Подскажите, верное ли решение я приняла. Спасибо|Мне 19 лет, были отношения в большинстве случаев с ровесниками. За меня еще ни разу молодой человек нигде не заплатил и ничего мне не дарили!

    [IMG]http://v7em.com/go/vnimanue.png[/IMG]

    ОтговорИзтриване