14 юни 2010

Crazy Challenge "You are a star"

Нова седмица в Крейзито и ново предизивкателство, което се надявам да ви хареса. :) Този път ви предизвикваме на тема "Ти си звезда", която може да интерпретирате както ви е удобно. Моето предложение е това сърчице висулка за стена, което направих за все още не роденото бебе на моята приятелка. Дано само не са объркали докторите, че ще е момче, та не знам как ще преправям името. :) Да не говоря, че и те самите нямат алтернатива за момичешко име в случай, че това се случи. Хаха.

It's a new week in the Crazy challenge, where we want to see anything on theme "You are a star". :) I have made this wooden heart for my friend's unborn yet baby, and I really hope doctors did not made a mistake with the baby's sex, otherwise we are going to be in trouble. :) She is due in just 3 weeks. I love babys and can't wait to see that little thing soon. :P



Както знаете няма да ме има тази седмица в къщи, за това благодаря ви, че се отбихте, целувки и приятна седмица от мен, ще се видим много скоро.

As I said, I'll be away this week, so thank you for stopping by, wish you wonderful week and see you very soon.

hugs

9 коментара:

  1. На мен всичко бебешко ми е слабост. Много е сладко!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудничко си го направила!Много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладурско сърчице. Харесва ми!

    ОтговорИзтриване
  4. Нана, прелесно сърчице. Толкова е хубаво и сладко. Много ми харесва панделката по края и всички звездички по сърцето.

    ОтговорИзтриване
  5. приказно е това сърце,запали ме да направя на моето слънчице!хубава почивка и весело изкарване

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна висулчица, Нана :)!

    ОтговорИзтриване
  7. So pretty, she will love it!

    ОтговорИзтриване
  8. Много ама много красиво и вдъхновяващо;))))

    ОтговорИзтриване
  9. Very beautiful project. Love it.
    Mnogo mi haresva design of your project.

    ОтговорИзтриване