21 юни 2010

Christmas comes early

Почивки, разходки, гости са хубаво нещо, но нищо по-хубаво няма от това да се прибереш в къщи. Да си призная изминалата седмица, макар и приятна, ми се стори вечност. Вчера просто нямах търпение да се прибера в дома, а днес да дозавърша една започната коледна картичка от преди две седмици. :)

The best thing with holidays is when you come back home. After a week away, I was so pleased to do that last night, and finish my Christmas card I have started two weeks ago.


От известно време ми се правят неща на коледна тематика и съответно реших, че е време да понапазарувам подобни и започна подготовката за празника. Както знаем, за такива картички никога не е рано. Поне от личен опит си спомням миналата година, когато едва успях да направя двайсетина за благотворителните базари.

I think I said recently I feel like making Christmas cards, and did some shopping before go away. As we all know it is never too early to start with Christmas cards, or at least it was proved to me last year, when I had to rush and make quite a few for a charity.


Та това е. На кратко и на бързо. :) Ни ми се пише, ни ми се седи на компютъра, а и имам изключително много нови материали на които да се любувам и евентуално направя нещо тази вечер, както и доста домакински задължения, които пък никога не свършват.

So, honestly I don't feel like writing or even sitting on the computer. I have many new craft goodies to enjoy and some domestic job too (it never ends ). Have a good evening and see you soon. :)

Лека и приятна вечер от мен!

9 коментара:

  1. Нана, картичката ти е прелестно сладка. Този прекрасен снежен човек много ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  2. Нана добре дошла!картичката е много хубава,прелестна и аз си мислих скоро време да започвам с коледните картички

    ОтговорИзтриване
  3. Хихихи, какво съвпадение :))) И аз преди няколко дни си мислех как ми се прави нещо зимно и коледно, сигурно за да противодействам по някакъв начин на задухата преди това шантаво време сега. Но за разлика от теб не направих нищо по въпроса.
    А картичката ти е разкошна, Нана! И изключително топла!!, въпреки използваните цветове със студен полъх.

    ОтговорИзтриване
  4. Нана, добре дошласлед почивката, свежа и отпочинала - липсваше ни! С нетърпение очаквам нови творения с новите придобивки, които си купила! В тия жеги тук, картичката ти е един свеж хладен полъх, много е нежна и красива! Снежния човек е прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  5. Нана, добре дошла и от мен! Коледната ти картичка е много хубавка и сладка с това снежно човече!

    ОтговорИзтриване
  6. Аз съм осмия, дето предпочита да гледа снега през прозореца, но пък хубави коледни картички мога да гледам по всяко време, а на тази не мога да и се нагледам - страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  7. Нана, тези дни и аз си мислех за зимни картички и, честно казано, реших, че не се развивам много нормално :). Но сега като виждам, че не съм сама, се чувствам по-добре :).
    Картичката е страхотна! Обичам коледните цветове.

    ОтговорИзтриване
  8. Нана, прекрасна коледна картичка! Наистина човек трябвада по-рано с подготовката за Коледа, че времето все недостига... Нямах възможност да оставям коментари напоследък, но прегледах нещата ти и отново съм възхитена от всичко,което правиш и споделяш с нас!

    ОтговорИзтриване
  9. Нана мила страхотна е:))Нямам търпение да видя и другите ,които тепърва ще спретнеш за този прекрасен празник:)))

    ОтговорИзтриване