28 юни 2010

Crazy magnets

Аха, докато се усетите и пак понеделник, а? Да му мислят тея дето ходят на работа, защото на мен ми е все тая понеделник ли е петък ли е. :) Всъщност ми е все тая, защото в петък си купувам я винце, я биричка и засядам сама над хартиите, упражнявам битов алкохолизъм и гледане в една точка. Понякога дори поставам рекорди. Колко най-дълго мога да се взирам в някой лист без да мигна. И като е станало дума за рекорди, днешното ми упражнение е точно такова. Колко магнита за хладилник (фризер, пераля, брадва, на кой каквото му хареса) мога да направя за един час?! 8, но ако децата не бяха в ръцете ми постоянно да пипат, можеше да изкарам поне още 2 - най-малко. Да смаля рибата, а? :D Дано го знаете вица, че иначе ще си загуби смисъла това за шарана. Ееее, шаран! Сега ми се дояде. :С Не съм опитвала от 6 години, но пък що сьомга изядох за това време...Мисля е най-добре да спра да пиша всичко което ми идва на акъла, че в този ред на мисли не зе знае, какво още ще изкочи изпод клавиатурата.

Та за магнити си говорехме и новото предизвикателство в Crazy challenge, където темата е "Направете го за час". Принципно дори и най-обикновената картичка, може да отнеме часове, особено ако не си на ясно какво точно искаш да направиш и кои точно материали ще използваш. Понякога дори и това да знаеш, пак може да прехвърли 60-те минути на правене.
Колко пъти съм казвала, че ми се иска някой ден да ви предложа някаква лично моя идея? Без да е крадната, без да е копната и така на татък. Днес е! И хич не ме интересува дали и някой друг,някога е правил магнити. Аз не съм виждала по блоговете които следя - за това моя е идеята и точка! ъъъъъ или удивителна в случая.




Тази седмица спонсори на Crazy challenge са страхотните дигитални печати на Sassy Studio Design, а наградата 2 печата по избор. Супер, а? :)


Хайде баста! :)

materials: "Colorful christmas" paper MME
"Bloom & Grow" stamps MME

"Imadinisce" rub-ons

magnet sheets, glossy accent glue, Versa inks

15 коментара:

  1. Хехе, разкошотия! :)Много са готски, Нана! :)
    Аз макар да съм виждала магнити, твоите определено ми водят класацията, да знаеш! :)
    Гуш!

    ОтговорИзтриване
  2. Нана, твоите магнити са толкова сладурски и толкова хубавки, че нямам думи.
    Много ми харесват.
    И аз не съм виждала такива другаде.
    Чудесни са :)

    ОтговорИзтриване
  3. много много сладички,чудни

    ОтговорИзтриване
  4. Супер са! И колко са лъскави само :).
    Сега ако кажеш с какво лепиш магнитите за хартията, ще ми помогнеш да завърша отдавна започнат проект ;).

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Много са сладки. С удоволствие бих си ги сложила на хладилника да допълнят колекцията ми :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Красота! И бързина:-) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. i love your images..beautifully coloured and nice sparkle on top with the glossy accents! These magnets will really look nice on the fridge door.
    Great project!
    warm wishes,
    Heaney

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни са. Много са сладки.
    Моята дъщеря остана възхитена и иска и тя да прави. Покажи, моля те, как ги правиш.

    ОтговорИзтриване
  10. Страшно са сладки като многоцветни бонбони :)

    ОтговорИзтриване
  11. These are adorable!! Great idea, I think I'll have to try this.

    ОтговорИзтриване
  12. Жестоки! Страшно са готини!

    ОтговорИзтриване
  13. These are so cute Nana...adorable to look :) I really like collecting magnets.. thanks for the great idea.. would definitely give it a try :)
    xoxo, Neeti

    ОтговорИзтриване