08 май 2010

Card for Helen

Свърши поредният крафт базар, малко почивка и започвам по-сериозна подготовка за следващият. Хаха, това да ви е познато? :) Дам, ще видим.



Ако си спомняте, на миналият правих една поръчка за едно момиченце Ани на 6, тогава майката ми беше поръчала и картичка за другата и дъщеричка, която има рожедн ден в понеделник. Това е картичката, която направих снощи за Хелън. Анджела (майката ) беше много позитивна, че ще се хареса на 100% и дори се уговорихме за след две седмици, да дойдат на гости и да правим заедно (Хелен прави картички също). :)
Уморено ми е доста, но днес е събота и трябва да ходя сега да пазарувам храна. Мразя го това упражнение. :С



Преди да ви пожелая приятна вечер, ще ви покажа с какво се занимавах вчерашният ден на базара : копчета! :) Денят беше минал без да го усетя, а за днес не си предвидих нищо и едва се точеха минутите.



Лека и спокойна вечер от мен!

8 коментара:

  1. И картичката е разкошна, обаче на мен очите ми останаха в тези копчета. Невероятно красиви са, Нана! Ужасно сладички! Особено така, както са събрани на едно място. Прелестни!

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, Нана, златна си! Никога не съм се сещала, че и така могат да се правят копченца в десен, който на мен ми харесва. Току що, направих първите си две копченца и съм много доволна от резултата. :)) (Дори и моите да не са по начина, по който ти си правила твоите, пак ти си причината да изпробвам това.) Много ти благодаря за чудната идея! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ей, майстор си! Картичката е станала изключително закачлива и лична! Няма начин да не се хареса! :)
    А копченцата са изключителни :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много сладки копченца,просто страхотни.Картичката също много ми допада.спомням си,че много харесах още първата ти картичка с печатче от тази серия.

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е много сладка наистина. Обаче и аз се впечатлих от копченцата. Как ги правиш?

    ОтговорИзтриване
  6. Нана, прелестна картичка, обаче и мен много ме заинтригуваха копченцата, много са сладки :)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна картичка. Сигурна съм че ще я хареса получателката и.
    Ти отвори ново занимание на отбора. Сега всички дружно правят копченца. Много са сладки наистина.

    ОтговорИзтриване