14 май 2012

Paper flower

Обещах ви включване със снимки от Единбург, обаче наблегнах на шопинга повече от колкото на разглеждане на туристически атракции. За мое щастие, имаше какво да се види дори и премъкването от един в друг магазин. Целият град е просто...просто прекрасен. Първото нещо което ми направи впечатление е колко е чисто на всякъде, дори и в крайните квартали. Имах щастието колегата да ме качи на грешният автобус. Никой да не ми обяснява повече, че жените са по-зле с отиентацията. Много моля! :) Страхотна архитектура: орнаменти, колони, склуптори...ще спра с изброяването, за да не ми проличи много какъв лаик съм по темата, но се прехласнах по красивите сгради и паметници. Времето разбира се, беше типично Шотландско. :) Другият месец, живот и здраве пак ще се ходи на обучение за 3 дни, дано се покаже малко слънце тогава, че да обикалям с дори по голям кеф. От магазин на магазин имам предивид. :)




Както и да е. Нещо ми се приправи картичка вчера. "Забодох" си едно цветенце в Pinterest преди няколко дни и мира не ми даде докато не го направих. И тъй като самото то стана доста голямо, реших че всичко от което има нужда за една картичка, е малко хартия за цвят и панделка.



Казват, че апетитът идва с яденето и така ми се иска да си направя един 30-дневен маратон като Тони, но не ми е ясно как ще го избутам. :)  Тони, ако ти решиш да направиш 30 дена Копик, обещавам да направя 30 дена clean and simple! Разбира се, всеки с идея за предизвикателство да си казва, колкото повече толкова повече. :)

Дори съм загубила тренинг да търся предизвикателства в които да се включа с картичката, за това ви оставям с едно простичко До скоро! ♥♥♥




13 коментара:

  1. Удоволствие е човек да гледа твоя картичка!Тази освен красива е и романтична!Поздравления!;-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, Нана, това цвете е страхотно!Ще е супер ако си спретнеш някое предизвикателство, тъкмо ще те навестявам по-често. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми хареса цветето ти, страхотно се е получило.. :) Имам една мрежика като твоята в черно обаче.. И нямаш идея как ме вдъхнови да я превърна в цвете :)
    Картичката ти е страхотна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще стане страхотно с черен тюл, дори си го представям вече. ♥♥♥

      Изтриване
  4. Дани, Маги благодаря ви! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, Нана, ако знаеш колко ми липсваш. Готова съм веднага да се заема с предизвикателство, само и само да знам, че ще ми правиш компания и ще мога да се наслаждавам на картичките ти. Да си поема малко дъх след това и съм на линия, да знаеш :))
    А картичката ти, както винаги е чудесна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Toни, само свирни като отдъхнеш! :) Какво стана с оня журнал? До къде стигна?

      Изтриване
  6. Картичката ти е перфектна, както винаги. Следя блога ти от много време. Харесвам всичко, което правиш.
    А тефтерите ти ... толкова много ме впечатлиха, че ме вдъхновиха и аз да започна да правя такива.

    ОтговорИзтриване
  7. Ooo Нат, празник е за мен като публикуваш!... този път е някакъв романтичен празник...

    ОтговорИзтриване
  8. Изключително доволна съм, че ти се е приправило картичка, защото страшно много ми липсваха твоите! Сега и един тефтер ако ти се приправи, та да изплакна очи с още малко красота.... Дотогава обаче, ще се връщам още няколко пъти, за да си се наслаждавам на това толкова романтично, нежно, искрящо от съвършенство, твое произведение! А за предизвикателство...хм, ослушвам се, както вече май се е разбрало! Като знам и сега колко трудно смогвам, не знам... Може би някое по-мъничко да опитам?!? Реша ли се, ще се обадя задължително!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони, с тази твоя буква "Е" нова идея се завъртя за предизвикателство ми се завъртя в главата. Със затворени очи произволна страница от книга и където спре пръстът. Мен май само ме бива да измислям, не и да следвам. :)

      Изтриване
  9. Нани, това е просто вълшебно цвете..Изобщо не съм изненадана,че ти се е приправила картичка..Дано е по-често, че и за мен е истински празник да разглеждам произведенията ти.
    Много, много красива картичка- нежна, романтична и..една такава..уникална..

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ви от сърце за милите коментари!

    ОтговорИзтриване