29 юли 2010

Tania baking

С избирането ми в екипа на Paper sundaes, ще преоткрия отново любовта към оцветяване на сладки картинки и реших, че е време да добавя малко нови към колекцията си. В интерес на истината си поръчах толкова много отдавна набелязани, че не знам дали и кога в скоро време ще направя нещо с всеки един нов печат.:)

Днешната картичка е с печат на Belles'n Whistles "Tania baking", а печката и тигана са на печати на American craft. Когато видях тези хартии на Melissa Frances "Kitschy kitchen" обърнах магазините, за да си ги намеря. След едно двуседмично чакане, когато най-накрая пристигнаха, не съм сигурна че толкова много ми харесват. Цветенето е Прима и е просто разкошно на живо.


С това ви оставям за сега и отивам да се трудя над картичките за ПИО (а, забравих да кажа,че бяхме любезно поканени да останем за още три месеца в екипа там, и аз разбира се с радост приех), и първата ми картичка за Paper Sundaes (да ви кажа под секрет има страхотен спонсор за следвашата седмица).

Приятно творене и на вас!

13 коментара:

  1. Нана, отдавна не бях виждала твоя картичка с някое от тези прекрасни момиченце.
    Радвам се че отново ще имам възможността да се любувам и на този вид картички направени от теб.
    Цветето е страхотно.

    ОтговорИзтриване
  2. Нана невероятна картичка си спретнала,а цветето е прелестно:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Липсваха ми тези твои сладки момиченца. Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се на всичките ти изяви!
    А картичката е прекрасна, като всички останали :).
    Хартиите са много хубави - не знам какво те притеснява.

    ОтговорИзтриване
  5. Нана, радвам се за теб, за всичките хубави новини около теб, Картичката е прелестна, тази малка готвачка е страхотна!А пък за хартиите ти ....да не говорим!

    ОтговорИзтриване
  6. Нана, радвам се за теб, за всичките хубави новини около теб, Картичката е прелестна, тази малка готвачка е страхотна!А пък за хартиите ти ....да не говорим!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна картичка. И на мен ми липсваха твоите картички с госпожички.
    Много добре си комбинирала елементите и цветовете.

    ОтговорИзтриване
  8. Цветенцето и на картичка е страхотно :). Много ми харесва печата с печката- като изрязан от някой стар вестник е :).

    ОтговорИзтриване
  9. Нана, аз пък да си кажа, че "другите" ти картички (без оцветени картинки) по ми харесват. Сякаш там креативността и богатата ти фантазия изпъкват по-добре :).
    Това, разбира се, съвсем не значи, че не харесвам тази картичка :). Напротив! Печатчетата са много симпатични, намирам хартиите за чудесни, а цветето наистина е разкош! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна е:) Девойчето много прилича на мен:))))

    ОтговорИзтриване