22 юли 2010

Нана на гости и торта на една година


Седя, мисля, само седя, стана една година от както за първи път започнах да се занимавам с хартии. По случайност тази едногодишнина съвпадна и с приятната покана на LaMartinia за гост на блога й. Благодаря ти, Мария! Сега като се замисля, нямаше по-добър момент от този! НЕ забравяйте да цъкнете на линка, за да видите поста и разбира се, да разгледате чудесният блог на Мария, пълен с много интересни теми!

Всичко започна с ето тази торта.


Отнесе хиляда майни докато я направя. 25 парчета.! Чертаеш, режеш на ръка, потиш се...обаче резултата на края си заслужаваше. На скоро срещнах едно майче, чиято дъщеричка беше на този рожден ден и пак ми каза, колко оригинална и хубава идея е било. :)

Една година по-късно ъпдейт. :) Днес пак правих торта, без дори да подозирам, как всичко се навързва с тази годишнина. Но, вече си имам машинка за рязане и чисто нова сизикс папка за рязане на тортени парчета. Цък, цък и за 2 секунди съм готова, е после идва момента с украсяването разбира се, но той никога не ми е тежал толкова, колкото клъцане по схеми. Ето, почерпете се за тази годишнина!



Често блогърите празнуват своите годишнини с кандита. Аз ще пропусна. Скоро правих (и съм "олекотяла":), а и следващият месец, ще бъде един друг празник, който живот и здраве ще отпразнуваме заедно!

Целувки и благодря ви, че се отбивате в блога ми!

25 коментара:

  1. Честито Нана!!! Много мила побликация, аз сега скоро правя половин годинка и ми е много приятно, някак си ми става мило :)
    Всички сме започнали от някъде, а вижте до къде можем да стигнем !!!
    Гуш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Нана,
    Желая ти от все сърце да продължаваш да твориш, защото това което правиш е вълшебно, заразно с позитивизъм и красота!
    Дано вдъхновениео ти расте все повече и повече!
    Страхотно парче си спретнала :)

    ОтговорИзтриване
  4. Нана честита годишнина!!! От сърце ти желая здраве и сили да продължиш с хобито си и да увличаш все повече и повече последователи след себе си ! Уникално творчество !

    ОтговорИзтриване
  5. Честито, Нана! Все така вдъхновена, оригинална и забавна да си! И още много публикации, с които да ни радваш! А сега отивам при LaMartinia да чета ;). Целувки :).

    ОтговорИзтриване
  6. Нана, честито и все с такава скорост да напредваш! :–) Сегашната торта е приказна, в любими за мен светове и стил, но и първата не й отстъпва. За първия рожден ден на дъщеря ми исках да направя подобна, но не остана време, да видим за втория с какво ще се оправдавам:-)))

    ОтговорИзтриване
  7. Нана, честита Една годинка!
    Пожелавам ти да продължаваш да създаваш красота, да не спираш да даряваш вдъхновение и усмивки на всички, които разглеждат блога ти.
    Защото всичко което виждам тук, ме зарежда с положителна енергия и много идеи!
    Поздрави: Мими

    ОтговорИзтриване
  8. Нана, честита годишнина!
    Много ти се радвам как и за миг не намаля ентусиазмът ти за тази една година :). Поне изхождайки от моя опит по въпроса :).
    Поздрав сърдечен и не спирай! Имаш огромни възможности!

    ОтговорИзтриване
  9. Честито,невероятно готина си,винаги много искрена и мила,шаренката торта е върха,а новато е супер елегантна и завладяващо изсукана!!

    ОтговорИзтриване
  10. Скъпа Нана и от мен честито на честитото - една година изпълнена с много интусиазъм ,вдъхновение и много красота.Голям ден.

    ОтговорИзтриване
  11. Нана, честита ти годишнина! Дето се вика - още сто пъти по толкова:))) Много мЪ кефиш и с голям кеф ще спионирам какво се случва тук през това време!

    ОтговорИзтриване
  12. Честита годишнина!Продължавай в същия дух !Много се радвам на всяка твоя публикация,тортата е прекрасна

    ОтговорИзтриване
  13. Нана честита ти годинка:)))Още много по толкова креативни години и милиони осъществени идеи:))))И двете торти са страхотни:)))

    ОтговорИзтриване
  14. Честити златни ръце!!!Едва в началото съм,като четеш,разбираемо е как се чувствам,гледайки тези чудни"вкусотии" ,се питам,ще им намеря ли цаката и аз...някой ден...Дотогава продължавай да ме радваш,( и след това,разбира се)!Пожелавам много творческо вдъхновение,много поводи за усмивки и празник за душата!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Нана, честита ти годинка творчество! Все така да продалжаваш да ни радваш с красоти! Първата ти тортичка е толкова цветна и весела, а сегашната е така елегантна! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Честита Първа годинка! Много са хубави тортите. Още мнооооого торти да направиш и да имаш поводи за празнуване!
    Публикацията е написана на един дъх, типично в твой стил! Много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  17. Честита първа година!Много красиво и вдъхновяващо пространство си създала.Пожелавам ти безкрай прекрасни идеи!

    ОтговорИзтриване
  18. Just beautiful Nana!! I love the distressing. Where did you get that WISH stamp?

    ОтговорИзтриване
  19. Е, Нат! Честит Рожден Ден! И както се казва още много по-толкова-вдъхновение, ентусиазъм и креативност! А ти самата, с твоите прекрасни идеи си вдъхновение за мнозина от нас!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  20. Wow! Look at your yummy cake box! LOVE it!

    Thanks for dropping by my blog. You asked what printer I use...it's a Canon i9900. I've had it for a good many years and no troubles at all. Prints great pictures and the patterned papers and accents I use from digital kits. :)

    ОтговорИзтриване
  21. Вече и ти си имаш картичкаааааа,ела да видиш,пиши ми адресчето си!!!!

    ОтговорИзтриване
  22. Зашемети ме, отнесе ми главата и ми усмихна цялата седмица с тази торта! Поздрав за сръчните пръсти и търпението :)

    ОтговорИзтриване
  23. Честита ти годинка сладурано! Пожелавам ти да си все така усмихната, да имаш мно-о-о-го време за творене и да показваш още красоти!
    Гушки

    ОтговорИзтриване
  24. Честита годинка в това начинание Нана!!! Разкошни и оригинални неща правиш, все така да ни радваш с подобни гледки!!!!
    За първи път чувам за "сизикс папка за рязане на тортени парчета" аз сега започнах с линийката и рязането с ножица:-)))

    ОтговорИзтриване
  25. Честита годишнина, Нана :)
    Пожелавам ти още много годишнини и още много от твоите прекрасни публикации написани с онци закачлив език който използваш.
    Радвам се че имам възможността да се любувам на творенията ти :)
    Бъди много щастлива и обичана!

    Прегръдки, Ирена

    ОтговорИзтриване