29 март 2011

Какво е рожден ден без подаръци?



Миналата година имах огромна дилема, дали да спомена в блога си че имам рожден ден или не. Признавам си, че бях здраво депресирана от факта, че официално минах в група 30+ и си премълчах, като че ли ЕГН-то ми щеше да се смали магически (тайно се надявах обаче ;)... Тая година ми е все тая. Не се чувствам на 31 понеже ми е за първи път и не знам как се чувства човек на толкова. Ако някой знае - да свирка!




Реших да направя скромен подарък (картичка и тефтерче) за един от всички читатели и приятели на блога ми, както и за тези които харесват страницата ми във фейсбук и приятелите ми там. Та, ако попадате в която и да е категория от горе посочените, просто оставете кратък коментар в тази публикация и ще изтегля с рандом генератора следващият път когато публикувам. :)

Тони, тази сутрин публикува картичка по скеч за един блог, който много ми допадна (и скеча и блога и Тони :). Почти моментално знаех какво ще направя, но сега като размисля, няма да се включа в предизвикателството, за да не се бъркат коментарите с рандом такива.



Честит ми рожден ден, а на вас весел, слънчев и усмихнат ден ви желая, и до следващият път! :)

пс. Изключително депресиращо е от два месеца да четеш всеки ден за фотография и да не може да направиш една свястна снимка на статичен обект. Уф. По-депресиращо даже и от 31 свещички на тортата ;)

I'm so sorry I can't translate this post in English! Please use the google translator on the left side bar! Thank you!

31 коментара:

  1. Ами тогава, Честит ти Рожден ден :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден и от мен, усихвайки нас със сигурно усмихваш себе си, ето един подарък от мен.
    А 31.. ами може би както на 30. Стига да искаш да не се чувстваш различно, няма проблем. Пробвай ти да ми кажеш как се чувства един абитуриент и ще ти кажа, че по-скоро никой не може да ти каже, дори ние :D

    ОтговорИзтриване
  3. Хайде сега - да си кажем честно - може да си сложиш и само 2 свещички на тортата...Срам и позор, че така съм те забравила, но и с малко напомняне - честит рожден ден. Най- вече да си здрава, другото - здраве ;-)

    Гуш,
    Злати

    ОтговорИзтриване
  4. На 31 си само, стига си мрънкала:)))!Честито, още веднъж!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит рожден ден, Нана :-)
    Бъди здрава и хич не обръщай внимание на броя на свещите - той не е важен :-)

    На 31 можеш да се чувстваш на 3, на 10, на 18, на 23... изобщо - на колкото искаш!

    А сега се усмихни и се радвай на този ден :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Честит рожден ден и от мен! И може да е клише и да звучи изтъркано, но пък е истина-по важно е на колко се чувстваш! А ти определено имаш младежки дух! Весело прекарване!

    ОтговорИзтриване
  7. Пак ще кажа... много ме е срам, че те забравих... ама пък зло да те забрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит Рожден Ден и от мен!Бъди жива и здрава, имай много успехи във всичко което умееш и нека късмята е с теб във всичко което не зависи от теб. Аз ще вляза в клуба на 30 годишните след около 3 месеца,но също нямам идея как тярбва да се чувствам, за това си се чувствак така както на 20,25...така и на 30.За младите духове няма никакво значение в колко годишни тела са :о)))

    ОтговорИзтриване
  9. Честит рожден ден, Нана!
    Желая ти много, много щастие! Радвай се на живота - кой знае колко интересни и прекрасни неща тепърва предстоят. И хубав ден днес - с много подаръци :)
    Очаквам да ни разкажеш за картинките. Много са интересни! Моливите Призма, за които спомена, имат ли намеса тук?

    ОтговорИзтриване
  10. Възраста е това което носим в себе си а не това което пише в документите! – Карло Анчелоти

    Иначе Честит рожден ден и от мен! Продължавай все така да вдъхновяваш последователите си. :]

    ОтговорИзтриване
  11. Честит Рожден Ден, Нана!
    Желая ти много здраве и още много
    щастие и късмет в живота! Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  12. Честит рожден ден! Пожелавам ти много вдъхновения!

    ОтговорИзтриване
  13. Честит Рожден ден, Нана! Желая ти всичкото здраве, щастие и късмет на земята да те споходят и останат с теб!
    Иначе ....повтарям цитата на bora -
    "Възраста е това което носим в себе си, а не това което пише в документите!"

    Карло Анчелоти

    и е така .....ти се чувствай винаги на 30, че и на по-малко и не го мисли....

    Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  14. Честит Рожден Ден и от мен!!!:)Напълно разбирам терзанията ти...на мен ми предстои тази година да стана на 30...Чувствата са доста объркващи,но дано успея да бъда позитивна:)Какво да ти пожелая..много здраве и неспиращо вдънховение за развитие!Тогава човек се чувства изпълнен със смисъл и годините нямат значение.
    п.п...ама как прозвуча...сякаш ставаш не на 30+,а на 50+...:)))
    Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  15. Nana,
    Chstit Rozhden Den.
    Shte ti kazha kak se chuvstvam na 42 sled njakolko dena.

    ОтговорИзтриване
  16. Нана,да ти е честит рождения ден!Много здраве,усмивки и вълшебни моменти!И много много вдъхновение!!!!Весел празник!!!

    ОтговорИзтриване
  17. Не искам да се повтарям, затова само ти изпращам прегръдки :).
    А подаръкът е страхотен, много красив и изпипан! Ще се радвам да стане мое притежание :).

    ОтговорИзтриване
  18. Честит празничен ден! Какво и е на 30тата годишнина? Супер е, особено когато изглеждаш и се чувстваш като на 20. И изобщо няма значение на колко ставаш, важното е виното да е старо, мезетата да са класни а приятелите да са много и истински. Хуууубав празник :-)))

    ОтговорИзтриване
  19. Честит Рожден Ден!
    Усмихвай се ;) 30+1 години са много хубава възраст. Не виждам причина за криене (и преди, и сега) :))).
    Весело празнуване!

    ОтговорИзтриване
  20. Eх, да са ти честити 31 години!Де да можех и аз да се върна на тази възраст, като знам какви щуротийки съм правила......Така че, мила Нана, купонясвай, радвай се на живота, времето летииииии!

    ОтговорИзтриване
  21. Честит рожден ден, Нана! Весел празник с много насторение и усмивки и добре дошла в отбора на 30 + :)

    ОтговорИзтриване
  22. Честит рожден ден! Да си жива и здрава, много щастие и вдъхновение ти желая!

    ОтговорИзтриване
  23. Честит рожден ден, Нана! С пожелание за повече усмивки и незабравими моменти! :) Прегръдки
    Тефтера и картичката са много хубави. Оцветявала ли си нещо по тях с призма моливите, които спомена?

    ОтговорИзтриване
  24. Нанаааа, а какво да кажем ние, дето сме 40+??? Да си жива и здрава и вдъхновението да не те напуска. А 31 е просто една чудесна възраст!!!! Честито!

    ОтговорИзтриване
  25. Честит рожден ден! Бъди здрава и много щастлива!

    ОтговорИзтриване
  26. 31 усмивки за рожденичката:)
    Честито и тук, Нана!
    Здраве и много щастие. Тепърва да направиш най-прекрасните си творения;)

    ОтговорИзтриване
  27. Скъпа Нана,Честит рожден ден!На 31-а животът тепърва започва! Желая ти прекрасни мигове с любимите хора, крепко здраве и творческо вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  28. Честит рожден ден и от мен! Не съм кардиолог, нито епидемиолог, но като представител на клуба "30+", ще те уверя, че трийсет-и-няколко-годишните сме деца по сърце и силно инфектирани с вируса Живот :))
    На 20 години всеки може да се забавлява, номерът е да го правиш и след 30-те, когато това е изкуство. Пожелавам ти да го овладееш до съвършенство ;)

    ОтговорИзтриване
  29. Честит рожден ден и от мен! На 20,30,40... няма значение, важното е да си свиркаш и да гледаш живота с розови очила :-)

    ОтговорИзтриване
  30. Честит рожден ден, Нана! Хората са казали, че човек е на толкова години на колкото се и чувства, така че цифрата не е от значение! Пожелавам ти много здраве, защото само то е нужно, за да постигнем всички свои мечти и цели! Пожелавам ти и една несбъдната мечта, за да има все още за какво да мечтаеш!

    ОтговорИзтриване
  31. Малко съм позакъсняла, но пожелание за здраве и щастие човек не връща :) Желая ти много шарено, много усмивки и всеки ден да е по-хубав. Наздраве!

    ОтговорИзтриване