25 февруари 2010

The sugar bowl challenge 30

Картичката тази вечер е за новото предизвикателство на The sugar bowl седмица 30 - скеч.


Не искам да си прося излишни комплименти със следващото което ще кажа, но...Всъщност, я направих с не особено голям ентусиазъм. Избрах хартиите, които са на Basic Grey "Bittersweet" и са абсолютно разкошни искам да кажа, картинката и нищо повече. Всъщност май ми доскучават вече сладурските картички. Вярно - красиви стават, но са толкова предвидими и, като че ли им липсва една идея живот. НЕ ме разбирайте погрешно, напрвотив, точно тази се получи супер дупер сладуранска, на живо дори повече от колкото снимките показват, но само толкова. Като поредната красива вещ, направена да радва окото, но само толкова.



Пфу, дано ме разбирате - днес не ми е ден да се изразявам правилно, тo кога ли ми е било де, но все пак, мисля че като си взема Кътълбъг в най-скоро време, може да очаквате от мен коренна промяна на стила.
This is my entry for this week The sugar bowl challenge 30. The skech is great I must say. I wasn't quite sure, how to "shabby chic" - it, but it turned well at the end, and hopefuly you gonna like it. Thank you!

6 коментара:

  1. Gorgeous work and love your take on the sketch! Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a wonderful weekend!

    ОтговорИзтриване
  2. Така ти отиват сладурските, както ти се изрази, картички :). Но съм сигурна, че в какъвто и стил да бъдат творбите ти, ще са еднакво завладяващи.
    Много ми хареса как е станала роклята :).

    ОтговорИзтриване
  3. Thank you, Lilian!

    Теди, правиих днес по нов тертип и да ти кажа, докато отделях на една страна маркерите, и кутията с печатите, всички цветенца и перлички, и ми стана едно такова гузно...Не се отказвам от този тип картички, но ми трябва малко разнообразие определено, че напоследък имам чувството, че само на ено място тъпча.

    ОтговорИзтриване
  4. Oh this is such a sweet card too!
    What have you done with her dress?? It looks fantastic! maybe you wrote that in your post but i don't understand that language, what language is it you write in anyway?
    I have that stamp too but you make it look sooo much better than when i use it!

    hugs Nina xx

    ОтговорИзтриване
  5. Thank you, Nina! I used a masking technique for dressiing her up. If you google it, there are many tutorials for how to do it. :) I write in bulgarian my blog, and been thinking lately to start and do my posts in both bg and eng, thanks for reminding me of that. Alternatively you can use the google translator on the side bar, but i have to admit it does translate quite rabish. :S

    ОтговорИзтриване