24 април 2013

Стаята на Габриел. Преди и сега

И понеже ми беше невъзможно да реша дали да започна тази публикация със снимка преди или след, направих колаж. Нищо не дава такова усещане за промяната, като сравнение едно до друго.Обожавам да гледам такива снимки before & after, надявам се и вие. :)




От чисто неудобство искам да уточня, че на "преди" вече сме започнали подготовката за ремонта. Т.е играчките на земята бяха в шкаф и кутии, имаше завеса и...това е май. :)

Ще ви затрупам със снимки в тази публикация. Защото:

  • От няколко години искам да оправим стаята на Габриел и по ред причини не го направихме. Основно финансови.
  • Защото съм изключително доволна от резултата.
  • Защото ми се иска да предам поне малко от усещането на простор в тази иначе миниатюрна стаичка (2.7 на 2.2 метра).
  • Защото все пак блогът е мой и мога да си публикувам каквото и колкото искам. :)  






Някой може да се интересува и от чисто финансовата страна на един такъв make over. Като ударя чертата излиза приблизително £800. Това с ламината и работата по него. Можеше да спестя от столчето 40 паунда и преправя някой стар, ретро стол от чарити шоп. Късно се сетих. :) Предполагам можеше да избера и по-евтини завеси, но тъй като съм по детайлите и имам точно определена идея в главата си не мога да си представя завършеният вид с нещо друго. Моя мъж така и не разбра какво толкова им имаше на старите, които пък нито бяха толкова стари, нито толкова лоши. Не мога да му обясня, но вие ме разбирате. :) И като си говорим за детайли, някой да разпознава Tim Holtz верижката? :)



Как се слага растение в стая на момче без да изглежда момичешко? Много лесно - мухоловка. Искам да ви кажа, че от както съм го купила Габриел не спира да му се радва, гледа по няколко пъти на ден и вече дори нахрани с една буболечка. :) 





Общо взето търсех изчистен вид в светли цветове, но без да е прекалено стерилно. Исках да изглежда и се чувства като момчешка, не бебешка, стая обаче без килимчета и завеси на спайдърмен, тапети с МакКуин и лампа с формата на трактор. Исках да има модерно, но не пластмасово усещане и най вече да е уютно макар и без земни цветове. И мисля, че ми се получи.

Това шкафче беше старо, грозно и доста измъчено изглеждащо. Докато го шкурих поне няколко пъти ми мина идеята през главата да не се занимавам и просто да си купя ново. Добре, че овнешката ми природа си каза тежката дума и от инат и любопитство го завърших. Не бих го сменила с ново. 




С тази щайга вече ви запознах. :)






Знам, че много родители питат децата си относно решения като дрехи, обувки, обзавеждане и т.н. Аз съм от лошите майки. Участието на Габриел, макар и много малко беше основно за избистряне на крайната идея. Той си пожела жълто, а аз исках синьо и много бяло. Третият цвят, сиво, беше най-логичният избор. И понеже няма сила на земята, която да ме накара да боядисам стена в жълто, защото кухнята ми е жълта, но е даденост не избор :), този цвят го оставих за детайлите.



 

Имам планове и за дневната, но там нещата ако се случат ще бъде много разточен във времето процес.




Това е за сега. И понеже е сезон за ремонти, ще се радвам ако някой от вас прави такъв и покаже. Обичам да гледам и събирам идеи в главата си, и на компютъра за моя перфектен бъдещ и СОБСТВЕН дом. Някога. Надявам се в този живот.



♥♥♥

21 коментара:

  1. харесва ми :), даже много!най-вече бялото и синьото!Дано и Габриел да е щастлив в новата си стая!

    ОтговорИзтриване
  2. Пълна промяна! И си е заслужавало отвсякъде - много красиво е станало!

    ОтговорИзтриване
  3. Eeee , ама много хубаво е станало ,Наташке ! Цветове , мебели всичко подбрано и направено с вкус ! Габчо ще е щастлив в новата стая макар и не жълта (аз пък няма да боядисам стая в синьо :) ! Пожелавам ви от сърце дай Боже скоро ваш дом и много щастие :* ! Целувки и най - много за Габи :* !

    ОтговорИзтриване
  4. Впечатлена и очарована съм! КАто момчешка майка, бих пожелала подобна стая някога и за моя син. Хем е сдържано, хем създава усещане за лекота и изобщо не е стерилно. Справила си се страхотно!

    ОтговорИзтриване
  5. Много готино! Още преди да прочета като видях стола и си казах "Ей, страшна е тая Нана... кой знае колко е бил очукан тоя стол преди да го пипне..." И после леееко се разочаровах, като разбрах че той всъщност си е нов. Добре че дойде шкафчето да си дойдат нещата по местата!
    Ей, страшна е тая Нана!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Тече, щях да си го пренаправя сама стола, но вече бях го поръчала, много преди да ми мине идеята да реставрирам. Ама ще издам, че съм започнала реставрацията на едно кресло, нали така им се казва на големите столове? :)Избистрям още в главата си десени за тапицерията, че да може да се върже с дневната.

      Изтриване
    2. Добреее, ще чакам да го видя.
      Нямам и грам съмнение, че ще стане страхотно!

      Изтриване
  6. О - страхотно е станало! Цветовата комбинация си е връхтЪ! А мухоловката - и аз бих я хранила с буболечки...особено ако яде хлебарки и успея да я накарам да ходи - ще ми чисти лятото в квартирата от вредители ;-)

    А за снимки на ремонт - обещавам, че когато започна (надявам се тази година) ще има мнооого снимки. Е - няма да са точно на ремонт, а на изграждане от нулата, но пак ще свърши работа :-)

    ОтговорИзтриване
  7. Леле, като излязла от страниците на скъп каталог е тази стая! Браво! Прекрасна е!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви! :)

    Злате, чак хлебарки ще се озори да изяде. :))) По едно насекомо на 2 - 3 месеца хапват доколкото разбирам. А, за изграждането от нулата то дори е по интересно за гледане и най-важното предлага пълна свобода. Не е като да го правиш от горе от горе и да насосваш разни неща. :)

    ОтговорИзтриване
  9. От рождения ден на Емо тази ми е много любима комбинация на цветове. Жълтите акценти стоят много готино и добавят жизненост. Харесва ми много преобразяването на стаята на Габи. Страхотно сте се справили! Пожелавам ви скоро собствен дом, където да се развихриш с пълна сила, както ти си можеш само! ;)

    ОтговорИзтриване
  10. То не бяха картички, то не беше скрапбукинг, то не бяха красоти! Сега и интериорен дизайн:)Абе талант си ти и това е! Стаята е страхотна! Аз в момента съм на същата вълна. Боря се с обзавеждането на апартамента, така че напълно те разбирам! Ще покажа и аз в скоро време.

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви, Маги, Краси, Лулу. :)

    Лулу, с нетърпение очаквам да покажеш и съм абсолютно убедена, че каквото и да направиш резултата ще е страхотен.

    ОтговорИзтриване
  12. Ох, невероятна е станала стаята. Много ми допада съчетанието на сиво, светло синьо и бяло. Изчистено и страхотно.
    поздравления

    ОтговорИзтриване
  13. Толкова компактно и уютно! А цветовата комбинация е чудесни, като много ми допаднаха жълтите детайли ;)
    Много радост лъха от тази стая!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей! Страхотно си се справила с преобразяването на стаята! Поздравления! :) Искам да те попитам, леглото с шкафчетата отдолу от къде си го взела или преправяла? Страхотно е.И ние сме доста на тясно и се чудя как да оползотворявам максимално пространството. Такива мебели много ми харесват. Бях намерила на едно място спестяващи място мебели,но цените са безумни :( И не мога да си позволя. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, анонимен! Леглото е от Теско Директ и струваше £400. Има още едно допълнително шкафче, гардеробче по скоро, което реших да не слагам в стаята и го използваме в дневната. Има и по-евтини варианти на такъв тип легла, но трябва търсене и следене на разпродажбите. Успех ви желая!

      Изтриване
  15. Благодаря! Прекрасна си! С поздрав, Пепи :)

    ОтговорИзтриване
  16. Това, което ме впечатли, грабна и ми залепи очите за монитора е прекрасния наситен ситен цвят! Толкова добре отваря стаята! Никога не съм си представяла как би стоял точно този цвят на стената на някоя стая :) Мисля да използвам тази идея за едната стена на хола ни. Мебелите са ни светли и просто ще заспи, много ще раздвижи визията :) Прекрасна и смела идея за цвета, поздравявам те :)

    ОтговорИзтриване
  17. Много свежа е станала стаята след ремонта! Бялото винаги освежава и дава простор :) И поздравления за яркото синьо, което е свежия дъх в интериора! Това мухоловката не се бях сетила, че е подходящо за момчешка стая, но ще го използвам щом и ние стигнем този етап да си има собствена стая Макси :)

    ОтговорИзтриване