20 февруари 2011

Минималистично за Тони :)



Позагубих се напоследък за което се извинявам и оправданието ми колкото, и глупаво да звучи е липса на вдъхновение последните няколко дни. :С Исках обаче да се включа в предизвикателството на Тони минималистично, надявам се от мотане да не съм изпуснала срока. :)




Освен друго м и поръчаха 200! копчета и днес цял ден се потя над биг шота и съм още до никъде. Уффф

Лека и прятна неделна вечер ви желая и дано се завърне поизгубеното ми напоследък моджо. :)

16 коментара:

  1. Нана мила картичката е прелест:))))Напълно те разбирам за позагубеното вдъхновение:)))Аз съм без муза от известно време и да ти кажа ми е доста криво:)))Хайде да ти се завръща твоята,че ми липсват прекрасните ти творения:)))Поздравления за поръчката:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Всъщност се чудя, защо не правиш картички предимно в този стил?!
    Много ми харесва, много повече от други твои!

    ОтговорИзтриване
  3. чудесна е ,толкова слънчева и свежа!страхотна

    ОтговорИзтриване
  4. Малка картичка, но пък много красива :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежна, като бижу! Бравооо:)

    ОтговорИзтриване
  6. Нана, прекрасна е! Изобщо не се съмнявах, че ако се включиш, ще измислиш нещо впечатляващо, пък макар и минималистично. Много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  7. Очень мило! Интересная идея с цветочками!

    ОтговорИзтриване
  8. Страшна е! Отдавна съм забелязала, че минимализма много ти се отдава ( колкото и рядко да го демонстрираш) :).
    Цветята са чудесни, въобще не бих си и помислила, че ти липсва вдъхновение, но щом казваш - надявам се да се върне скоро, защото липсваш :).

    ОтговорИзтриване
  9. Обожавам я! Прекрасна е! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Всичко ти се отдава с такава лекота. :) Много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  11. Wanted to thank you for visiting me! I ADORE the simplicity (and prettiness) of this card! So many pretty creations here!! I was looking for a "translate" button...maybe I missed it!

    ОтговорИзтриване
  12. SO sweet and simple and elegant! Love, love, love those flowers. :)

    ОтговорИзтриване