14 ноември 2010

Toрбата



С, ей това торбе цяла сутрин се занимавам. Въпреки, че да си призная доста на бързо я скорих (хаха няма кройка, всичко на око), съших (и това се вижда колко калпаво, макар това да ми беше идеята) и напечатах. Преди няколко дена попаднах на супер сладки платнени торбички в Етси и идеята за кандито, което мисля да пусна скоро, доби съвсем ясна представа в главата ми.




Очаквайте това торбе (от канвас е между другото), пълно с дребни подаръчета (да ви зачекна любопитството ( circa 1934, Tim H...) съвсем скоро. Размера е 8 на 9 инча и колкото и да ми се иска, не става за пазаруване. :D Kанваса се къса лесно, не че има друг проблем. Цветенцето го бях започнала за фибичка. LaMartinia-та ми вкарва разни мухи в главата...:)





Хайде лек ден от мен и до скоро. Което наистина ще е скоро, понеже имам доста готови неща от последните два дена и няколко наполовина завъшени.

Целувки!

16 коментара:

  1. Nana, торбата е прекрасна. Жалко, че не става за пазаруване, по твоите думи ;О)... защото изглежда не само красива,а и доста практична и екологична, според мен. Аз лично обожавам такъв тип торби. Благородно ти завиждам за вдъхновението. Поздрави ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Нана, изумяваш ме - страхотна е торбата! Защо не помислиш и ти за едно магазинче в Еtsy ;))

    ОтговорИзтриване
  3. Е много стилна торбичка!!! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Нана...страхотно.Торбата е станала неповторима - адски оригинална и уникална. В един магазин би се харчила като топъл хляб! И тези копченца.....Абе всичко е много на мястото си....
    А пък снимката е перфектна - не знам дали дочака слънцето да напече, но е станала много добре...особенно на фона на тази врата, закачена на пантичката....
    прегръдка и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна чанта, Нана, и с това страхотно цвете отпред - стана ми много любима. Да не говорим, че ще я пълниш с изненадки - съвсем ме спечели :).

    ОтговорИзтриване
  6. Тази торбичка е най- яката, която съм виждала напоследък! А снимката и на вратата е просто разкош!

    ОтговорИзтриване
  7. Торбата е уникална, влюбих се в нея!

    ОтговорИзтриване
  8. Eeee, страшна е, идеална за подаръчета! На тъмба помислих, че вече и дамски чанти правиш:-)) А за шнолите - много хора се пробват, но на теб детайлите са ти перфектни и биха ти се получили много добре. Шноли, диадеми, ластици, действай;-)

    ОтговорИзтриване
  9. И аз заохках и заахках като я видях - идеална е за лятото с едно такова цвете в косите или върху чехлите и да си щтъпука човек в летнтие жеги! Вдъхновявам се да направя моя чанта, но шиенето определено не ми е стихия;)

    ОтговорИзтриване
  10. Супер готина торбичка, Нана!Светето е много хубаво.
    Не е лоша идеята на LaMartinia за шноличките. ;)

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви! :)

    Тони, аз пробвах няколко пъти, но за 2 месеца нищо не продадох, може би не бях пуснала правилните неща. Определено мисля над идеята. :)

    Valchen, точно за такъв тип никакви умения не се изисват, стига поне прав тегел да държиш. Иначе нещо по-сложно не бих се наела, въпреки че съм била с шивашки техникум.

    Фибички казвате, а? :)

    целувки

    ОтговорИзтриване
  12. Идвах вече няколко пъти при тая торба, а още не съм ти казала колко ми харесва! Ееей толкова!

    ОтговорИзтриване
  13. Gorgeous!! You need to make this in fabric, I'd buy a purse like this!! That flower is BEAUTIFUL. How did you do it?

    ОтговорИзтриване
  14. Оооо супер, много ми харесва !!!

    ОтговорИзтриване