21 април 2010

Shabby tea room & Mojo Monday challenges

Беше ме ударило вдъхновението снощи, набелязах си два блога в които искам да участвам и воала - две картички. И двете са по отделни скечове, но аз като правя по схеми, или следвам скеча едно към едно, или така го интерпретирам, че може и да е труден за разпознаване в крайна сметка. Но, го има! :)

I have made two cards last night each one for a different challenge blog. When i work with a sketch, I either follow as exact, or make it my way, and at first you may not recognize it immediatly, but is there. :)


Първата картичка е за Шаби чайната. От скоро го следя блога, но ми допада и имах голямо желание да се включа най-скоро време там. Започнах тази картичка без ясна представа, само знаех че искам да използвам максимално новите си неща. В крайна сметка толкова ми харесва в какво се превърна, че сега се чудя...На някой от вас да му предстои преместване? :)

The first card is for The shabby tea room . I wasn't realy sure what exactly I want to do when strated, but I knew I'm going to use some of my new goodies. Aren't those gorgeous, gorgeous papers by "October afternoon" just adorable? I love them, I realy do! Hope you like it too!


Втората картичка я правих два пъти. Първоначално бях сложила нещо друго на мястото на лампата, но след известно съзерцаване и "нещо не му е на ред" усещане, подмених. :)

The second card is for Mojo monday, and yes, I have followed the sketch, although you may find it hard to see it at first. :) Yet another great papers and die cuts by "OA" and "Prima".


challenges: The Shabby Tea Room - sketch


Mojo Monday - sketch


Благодаря ви, че се отбихте, коментирахте и т.н. Приятен ден ви желая и много положителни емоции!

Thank you very much for stoping by and any comments you wish to leave! Have a nice day!

materials: "October afternoon" papers and die cuts (Fly a kite, Detours, Night light)
"Prima" papers (Umbrella)
"Kaiser" spamp mini set (Home sweet home)
"Provocraft" typewriter alphabet (welcome sentiment)

ribons, charms, peаrls own stash

14 коментара:

  1. Нана, фантастична картичка за новодомци!!! Страшно ми харесва!Оригинална, идейна и отлично изработена! Възхищение!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудни са, особено първата! Ама не съм се и съмнявала в теб.

    ОтговорИзтриване
  3. И двете картички са много хубави, но и на мен ми харесва повече първата, може би защото няма чудовище на нея :)

    ОтговорИзтриване
  4. How adorable your cards are! I love all the kraft cardstock and that October Afternoon paper on your Shabby Tea Room card. The house is adorable, and I really like the sentiment going around the square frame. Thanks for playing along with us this week.

    ОтговорИзтриване
  5. Great job with the sketch challenge. Love that patterned paper! Thanks for playing along with us at The Shabby Tea Room! :)

    ОтговорИзтриване
  6. How absolutely adorable!! I {heart} your design and that 3-D house is so sweet!! Thanks for joining us in the Tea Room this week!!

    ОтговорИзтриване
  7. wow първата картичка е приказна! Страшно много ми харесва! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много са готини. Но какво друго да очаква човек от теб :).
    Честито за фотоапарата- наистина вади страхотни цветове. Още вчера се канех да ти пиша, но така и не ми остана време.

    ОтговорИзтриване
  9. Много красиви картички, особенно първата - точно за новодомци! Харесват ми!

    ОтговорИзтриване
  10. И двете много ми харесват, ама да беше ги публикувала отделно, че сега втората леко бледнее пред тази сладка къшичка. Прекрасна е! Чак ми идва да излъжа, че ще се местим :D.

    ОтговорИзтриване
  11. Thank you very much, ladys! Your comments are much appreciate!

    Благодаря ви много, момичета! Радвам се, че ви харесват и да, очаквах къшичката да допадне повече на всички, дори и за мен самата е така. :)

    Нети, не ми се публикуваха отделно, най-вече защото не искам да спамя излишно, когато хората си проверяват за нови публикации, а и нямаше какво толквоа специално да кажа за втората, така или иначе. :)

    ОтговорИзтриване
  12. Мне может показаться на первый взгляд есть взаимосвязь. И девушки коие каждый день на каблуках 10 см. меньше подвержены целлюлиту. Сужу по себе. Раньше с каблуками не расставалась целлюлита и близко не было. Где то как год как перешла на больше удобную обувь и даже кроссовки и целлюлит появился. Хотя может это совпадение

    [url=http://www.2nt.ru/go/ruserotik.php]Молодежное видео[/url]
    [url=http://2nt.ru/go/serial.php]Вообще любой сериал и особенно новинки я качаю тут [/url]
    [url=http://2nt.ru/go/teets.php]Молодежное видео тут[/url]

    ОтговорИзтриване