14 март 2010

Baby card



Чудесен скеч от Friday scetchers тази седмица, на който просто не устоях да опитам. Обичам когато имам ясна представа, какво ще направя и какви елементи ще използвам. Този случай е такъв. И няма какво да се лъжем, всичко става толкова лесно, когато имаш необходимите материали за идеята си. В случая разкошните хартии October afternoon - "Farm fresh", на същата марка die cuts "Ducks in a row" и супер свежите Prima flowers "Umbrella".

За момче или момиче е подходяща тази картичка, оставям на вас да прецените. За моите разбирания, се връзва идеално и за двете, та не мога категорично да кажа.


Аз отивам да се потя над темата за новото крейзи предизвикателство утре, а на вас пожелавам спокоен, усмихнат и отдаден на любимото хоби или хора, неделен ден!


challenges:
Cute card thursday - Celebration!
Friday Sketchers - sketch
Secret crafter saturday - anything goes
Paper cutz - anything goes
Crafty calendar - Flower power
Cup cake craft - Flower power

10 коментара:

  1. Ами надписът е в синьо, което предполага, че е за момеченце, но пък цветенцата са точно като за малко момиченце. Принципно аз избягвам да влизам в утъпкания коловоз, защото това, че е синьо не значи че веднага трябва да му се сложи етикет "за момченце". Според мен картичката е бебешка, точка. Без да се уточнява пола на бебето. Аз в най-скоро време замислям един проект - бебешка картичка за момиченце в синьо. Само чакам да пристигнат новите печати.
    А иначе се е получила много сладка и много свежа картичка. Много ми харесват цветята, наистина чудесна комбинация!

    ОтговорИзтриване
  2. Честно казано никак не си представям аз от този скеч да сътворя такава красива картичка, но при теб е сработил отлично :). Много е готина и определено е унисекс. И аз не се придържам към цветовите условности.

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина чудесен скеч, прекрасни хартии и елементи, а и ти си ги съчетала по страхотен начин! А за цветята нямам думи - искам и аз такива! За момче или за момиче, няма значение - картичката мнооого ми харесва! Само една забележчица - иглата си я представям бодната в хартията. Упс, това май изобщо не е истинска игла?!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, момичета! И аз гледам да не робувам на предразсъдъци, особено когато става въпрос за деца. :)
    Ели, брад е. :) Бях сложила първо малка игла, но не ми хареса и за това го подмених.

    ОтговорИзтриване
  5. Много слънчева картичка- подходяща за всякакво мъниче-било то момче или момиче, толкова е светла, весела, пролетна-точно повод да поздравим добре дошъл новия живот!

    ОтговорИзтриване
  6. Aww, super card. Love the papers and flower. Great layout

    Thanks for joining us this week at the Secret Crafter and good luck in the draw.

    Mel X

    ОтговорИзтриване
  7. Чудна е, Нана! Това, което казваш за материалите е вярно, но все пак без талант те нямат значение. Твоят, разбира се , е безспорен, затова и умееш да правиш невероятни картички и само с два картона и един печат :)
    Впрочем, честито да ти е магазинчето. Желая ти много успехи!

    ОтговорИзтриване
  8. fabulous card! thanks for joining in the fun with us at CCT this week.
    hugs, annie x

    ОтговорИзтриване
  9. Билбе, Нети, много ви благодаря!

    Thank you very much, ladys, for your nice comments!

    ОтговорИзтриване